سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

تصادق خیابان امامخیابان امام گناباد یکی از خیابانهای اصلی و پرتردد در شهر می باشد که در ساعاتی از شبانه روز ترافیک زنجیره ای را در آن می بینیم به طوریکه عبور و مرور در آن به کندی و منقطع و اکثرن با دنده ی یک صورت می گیرد و البته عابران پیاده هم برای عبوراز عرض خیابان بدلیل کم بودن خط عابر و یا حتی عابر غیر هم سطح در این خیابان مشکل دارند.

 22 آذر شاهد دو تصادف شدید در این خیابان بودیم که اگر چه ضرب و جرح شدید نداشت ولی صدمات و خسارات زیادی برای اتومبیل ها به همراه داشت.
یکی از این تصادفها در خیابان امام روبه روی ایران خودرو بین سواری پراید و آردی صورت گرفت.در این تصادف خودرو پراید با سرعت احتمالن بالای 100 کیلومتر ساعت 3 بعداازظهر در لاین نسبت به خودرو آردی که در سمت دیگر خیابان پارک بود به شدت برخورد نمود و آردی را با خود به سمت دیگر خیابان برده و با شدت به درختان و تیر چراغ برق سمت دیگر خیابان کوبید.
دومین تصادف بازهم در همان روز در ساعت 9 و 30 دقیقه شب در خیابان امام- مقابل موسسه مالی ایرانیان صورت گرفت که بازهم سبقت و سرعت غیر مجاز پی کی که از سمت چهار راه گیتی نورد به طرف میدان آزادگان در حرکت بود در لاین سبقت به خودرو پراید که در لاین خودش بود، به شدت برخورد و پراید را به چند متر عقب تر به جدول کنار خیابان کوبید.
راننده پی کی به خبرنگار گناپا گفت؛ من ناگهان متوجه شدم که یک اتومبیل پارک شده در کنار خیابان به سرعت از پارک در آمد و من مجبور به سبقت شدم!!
براستی چه باید کرد، چگونه باید سرعت رانندگان را در این خیابان کم نمود!! سرعت گیر؟!سرعت کاه؟!تابلو؟!نشان دادن تصادفات وحشتناک؟! شایدم 10 برابر کردن جریمه ها که تا چند روز دیگر اجرا می شود به داد مردم این خیابان برسد؟!
در هر حال آقایان و خانم ها اینجا خیابان امام گناباد است یکی از پرترددترین خیابان های شهر! حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت!لطفن
 

تصادف خیابان امام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com